Przekrocz próg nowego domu
z głową wolą od myśli
o pakowaniu i myśleniu, gdzie to wszystko teraz poukładać.
Marzysz aby wejść do nowego domu,
w którym wszystko jest pięknie i funkcjonalnie poukładane, a pokoje są wolne od kartonów.
Każda z szafek i szuflad wypełniona jest Twoimi rzeczami, wszystko jest w idealnym porządku. Poukładane tak, że porządek zostanie z Wami na stałe.
Nie martwisz się niczym, możesz od razu cieszyć się nowym etapem w swoim życiu. Brzmi pięknie, prawda?
Czeka Cię przeprowadzka i na samą myśl jak to wszystko ogarnąć, aby było jak najmniej stresu, kłótni z mężem, męczących dni życia na kartonach czujesz jak zalewa Cię fala stresu?
To normalne. Przeprowadzka i związane z nią decyzje są trudne i mogą zmęczyć tak, że odbiorą siłę cieszenia się pierwszymi dniami w nowym domu.
Czy to brzmi znajomo?
Przeraża Cię konieczność przeglądu wszystkich Twoich rzeczy i podjęcie decyzji co zabrać do nowego domu, a czego może już się pozbyć?
Nie chcesz pakować sama tego ogromu rzeczy jaki macie w domu, przeraża Cię ilość czasu jaki będziesz musiała na to poświęcić.
Nie wiesz jak zaplanować proces pakowania aby było sprawnie i szybko?
Chciałabyś cieszyć się pierwszymi chwilami życia w nowym domu, a tymczasem czujesz, że będą to pierwsze dni "życia na kartonach"?
Chciałabyś skupić się na miłych akcentach jak kupowanie dekoracji do nowego domu, a Twoją głowę zaprzątają zakupy kartonów i taśm do pakowania.
Marzysz o tym, aby w domu wszystko było funkcjonalnie poukładane.
W nowym domu chciałabyś aby od początku rzeczy miały swoje najlepsze miejsce, aby wygodnie się z nim korzystało.
Twoja kuchnia marzeń jest już gotowa, marzysz aby jej dopełnieniem była pięknie zorganizowana szuflada z przyprawami i pojemnikami na suche zapasy.
W obecnym domu masz wiele rzeczy, nie chcesz ich wszystkich zabierać, bo wiesz że i tak z nich nie korzystasz. Potrzebujesz pomocy, aby sprawnie podjąć decyzję co spakować , a co nie.
Chciałabyś aby ktoś pomógł Ci się spakować, tak aby proces rozpakowywania rzeczy w nowym domu był dla Ciebie maksymalnie wygodny.
Planujesz urlop, bo wiesz że czeka Cię przeprowadzka ... a tak marzysz o wypoczynku, przecież przed chwilą skończył się męczący etap remontu.
Twoja piękna garderoba jest już prawie gotowa, chciałabyś aby Twoje ubrania również były pięknie w niej poukładane.
Moment przeprowadzki i wiele zadań z nią związanych może być źródłem stresu i dużego wysiłku. Wykończona wieloma decyzjami, które podjęłaś w trakcie remontu marzysz już o chwilach w nowym, pięknym domu.
Skorzystaj z pomocy i przyśpiesz ten wyjątkowym moment radości.
Przeprowadzka może być dla Ciebie miłym
i niemęczącym etapem.
Cieszysz się bo Twój nowy jest pięknie i funkcjonalnie zorganizowany.
Nie marnujesz swojego czasu na zastanawianie się w jakiej szufladzie w kuchni lepiej abyś trzymała kubki, a gdzie talerze.
Urlop przeznaczasz na wypoczynek, po powrocie wchodzisz do domu, w którym wszystko jest już poukładane.
Jesteś spokojniejsza i szczęśliwsza bo wszystko nie jest na Twojej głowie, masz pomoc.
Nie tracisz czasu na szukanie rzeczy w kartonach, bo wszystko od początku jest już poukładane w szufladach.
Jakie mogę Tobie pomóc?
Mogę zająć się organizacją przeprowadzki twoich rzeczy
w dowolnym zakresie:
-
Pakowanie i decluttering rzeczy w obecnym domu.
-
Przygotowanie materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do przeprowadzki (kartony i taśmy).
-
Utylizacja rzeczy/przekazanie do obiegu wtórnego rzeczy, które nie zostają przetransportowane do nowego domu.
-
Zakup rekomendowanych organizerów do nowego domu.
-
Rozpakowanie wszystkich rzeczy w nowym i rozłożenie (organizacja całego domu).
-
Rozpakowanie rzeczy i ułożenie ich w jednym lub kilku pomieszczeniach (organizacja dowolnych pomieszczeń).
Każda przeprowadzka jest inna i ma swoje wyjątkowe zadania do zrealizowania.
Dlatego trudno określić dokładnie jej etapy i koszty
zanim nie pozna się zakresu prac jak mają być wykonane.
01
Jakie są ogólne etapy naszej współpracy?
Bezpłatna telefoniczna rozmowa organizacyjna.
-
Umawiamy się na termin rozmowy.
-
Wstępnie poznam zakres w jakim potrzebowałabyś mojej pomocy.
-
Mogę podać Tobie szacunkowe koszty np. organizacji przykładowego pomieszczenia w nowym domu, dzień pracy declutteringu i pakowania rzeczy itp.
02
Spotkanie w obecnym domu + Spotkanie w nowym domu.
-
Pokazujesz mi swoje rzeczy.
-
Pokazujesz mi swoje nowe przestrzenie.
-
Ustalamy zakres w jakim potrzebujesz mojego wsparcia.
-
Ustalimy wstępny termin wykonania usługi oraz budżet na organizery.
-
Opowiadasz mi swoich marzeniach związanych z nowym domem, wizji korzystania z danych pomieszczeń.
-
Poznaję Twój sposób korzystania z rzeczy.
-
Po spotkaniu podam Tobie cenę za usługę.
-
Etap 2 jest usługą płatną wycenioną indywidualnie w zależności m.in. od lokalizacji obecnego i nowego domu i liczby analizowanych pomieszczeń.
03
Dzieje się magia
-
W zależności od ustalonego zakresu prac zajmuję się pracami w obecnym lub/i nowym domu.
-
Cieszysz się swoim nowym, pięknie i funkcjonalnie zorganizowanym wnętrzem domu.
-
Przeprowadzka staje się przyjemnym epizodem na Twojej drodze do wymarzonego domu.
Jak moją pracę oceniają klienci?
Uwolnij swoją głowę od myśli o kartonach i pakowaniu,
niech przeprowadzka i organizacja rzeczy w nowym domu
nie będzie Twoim zmartwieniem.
Zrób swój pierwszy krok do spokojniejszego życia, w którym otaczasz się tylko tym co lubisz i używasz, a w Twoim nowym domu panuje porządek i harmonia.
Umów się na termin Bezpłatnej rozmowy organizacyjnej
Obca osoba, ma oglądać mój bałagan, co ona sobie o mnie pomyśli ...
Ucieszę się, że mogę Tobie pomóc. Pracuję na co dzień
z bałaganem, który jest dla mnie po prostu zadaniem do rozwiązania. Zastanów się, jeśli Twoje włosy są za długie
i mają już odrosty, idziesz do fryzjera, nie wstydzisz się ich,
bo to normalne, że fryzjerka z takimi włosami pracuje. Ja pracuje z bałaganami, nie są one dla mnie zaskoczeniem.
Czy będę w stanie utrzymać porządek?
Tak! Najważniejszą wartością organizacji jest to, że każda
z rzeczy uzyskuje swoje indywidualne miejsce przechowywania, wystarczy tylko, że będziesz odkładać tą rzecz, tak gdzie masz to wyznaczone. Dodatkowo po zakończonej organizacji, przeszkolę Cię i przygotuję dla Ciebie listę spersonalizowanych porad, których powinnaś się trzymać, aby stan porządku utrzymać.
Ale to wstyd prosić o pomoc, sama powinnam to ogarniać ...
Jestem innego zdania, jeśli czujemy, że w jakiejś sferze życia przydałaby się nam wsparcie, to dlaczego mamy z niego nie skorzystać. Mamy obecnie tyle pól na których musimy się wykazać, że nie musimy ogarniać wszystkiego, mamy wybór. Może warto zlecić komuś pracę, która wiemy, że nas zmęczy
i którą odkładamy aby móc ten czas wykorzystać na to, co naprawdę chcemy.
A może jednak, poradzę sobie sama?
Zastanów się ile razy odkładałaś już to zadanie, ile już poświęciłaś czasu i energii na to, aby o tym myśleć i planować. Ile prób już podjęłaś i ile razy rezygnowałaś po pewnym etapie. Ile już wydałaś pieniędzy na różnego rodzaju pojemniki, ale one i tak nic nie zmieniły. Możesz poradzić sobie sama, ale możesz też skorzystać z pomocy i mieć to już po prostu za sobą i cieszyć się zorganizowanym domem.
Jak możesz się ze mną skontaktować:
Telefon:
693 242 255
E-mail:
Instagram:
@lepiejzorganizowane