top of page

Przekrocz próg nowego domu
z głową wolą od myśli
o pakowaniu i myśleniu, gdzie to wszystko teraz poukładać.

Marzysz aby wejść do nowego domu,  
w którym wszystko jest pięknie i funkcjonalnie poukładane, a pokoje są wolne od kartonów.

Każda z szafek i szuflad wypełniona jest Twoimi rzeczami, wszystko jest w idealnym porządku. Poukładane tak, że porządek zostanie z Wami na stałe.

Nie martwisz się niczym, możesz od razu cieszyć się nowym etapem w swoim życiu. Brzmi pięknie, prawda?

6I3A3009.jpg

Czeka Cię przeprowadzka i na samą myśl jak to wszystko ogarnąć, aby było jak najmniej stresu, kłótni z mężem, męczących dni życia na kartonach czujesz jak zalewa Cię fala stresu?

To normalne. Przeprowadzka i związane z nią decyzje są trudne i mogą zmęczyć tak, że odbiorą siłę cieszenia się pierwszymi dniami w nowym domu.

Czy to brzmi znajomo?

Przeraża Cię konieczność przeglądu wszystkich Twoich rzeczy i podjęcie decyzji co zabrać do nowego domu, a czego może już się pozbyć?

Nie chcesz pakować sama tego ogromu rzeczy jaki macie w domu, przeraża Cię ilość czasu jaki będziesz musiała na to poświęcić.

Nie wiesz jak zaplanować proces pakowania aby było sprawnie i szybko?

Chciałabyś cieszyć się pierwszymi chwilami życia w nowym domu, a tymczasem czujesz, że będą to pierwsze dni "życia na kartonach"?

Chciałabyś skupić się na miłych akcentach jak kupowanie dekoracji do nowego domu, a Twoją głowę zaprzątają zakupy kartonów i taśm do pakowania.

Marzysz o tym, aby w domu wszystko było funkcjonalnie poukładane.

W nowym domu chciałabyś aby od początku rzeczy miały swoje najlepsze miejsce, aby wygodnie się z nim korzystało.

Twoja kuchnia marzeń jest już gotowa, marzysz aby jej dopełnieniem była pięknie zorganizowana szuflada z przyprawami i pojemnikami na suche zapasy.

W obecnym domu masz wiele rzeczy, nie chcesz ich wszystkich zabierać, bo wiesz że i tak  z nich nie korzystasz. Potrzebujesz pomocy, aby sprawnie podjąć decyzję co spakować , a co nie. 

Chciałabyś aby ktoś pomógł Ci się spakować, tak aby proces rozpakowywania rzeczy w nowym domu był dla Ciebie maksymalnie wygodny. 

Planujesz urlop, bo wiesz że czeka Cię przeprowadzka ... a tak marzysz o wypoczynku, przecież przed chwilą skończył się męczący etap remontu. 

Twoja piękna garderoba jest już prawie gotowa, chciałabyś aby Twoje ubrania również były pięknie w niej poukładane. 

Moment przeprowadzki i wiele zadań z nią związanych może być źródłem stresu i dużego wysiłku. Wykończona wieloma decyzjami, które podjęłaś w trakcie remontu marzysz już o chwilach w nowym, pięknym domu. 

 

Skorzystaj z pomocy i przyśpiesz ten wyjątkowym moment radości. 

6I3A3546.jpg

Przeprowadzka może być dla Ciebie miłym
i niemęczącym etapem.

Cieszysz się bo Twój nowy jest pięknie i funkcjonalnie zorganizowany.

Nie marnujesz swojego czasu na zastanawianie się w jakiej szufladzie w kuchni lepiej abyś trzymała kubki, a gdzie talerze. 

Urlop przeznaczasz na wypoczynek, po powrocie wchodzisz do domu, w którym wszystko jest już poukładane. 

Jesteś spokojniejsza i szczęśliwsza bo wszystko nie jest na Twojej głowie, masz pomoc.

Nie tracisz czasu na szukanie rzeczy w kartonach, bo wszystko od początku jest już poukładane w szufladach.

Jakie mogę Tobie pomóc?

​Mogę  zająć się organizacją przeprowadzki twoich rzeczy
w dowolnym zakresie: 

  • Pakowanie i decluttering rzeczy w obecnym domu.

  • Przygotowanie materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do przeprowadzki (kartony i taśmy).

  • Utylizacja rzeczy/przekazanie do obiegu wtórnego rzeczy, które nie zostają przetransportowane do nowego domu.​

  • Zakup rekomendowanych organizerów do nowego domu. 

  • ​Rozpakowanie wszystkich rzeczy w nowym i rozłożenie (organizacja całego domu).

  • Rozpakowanie rzeczy i ułożenie ich w jednym lub kilku pomieszczeniach (organizacja dowolnych pomieszczeń).

6I3A3478.jpg

Każda przeprowadzka jest inna i ma swoje wyjątkowe zadania do zrealizowania.

Dlatego trudno określić dokładnie jej etapy i koszty
zanim nie pozna się zakresu prac jak mają być wykonane.

6I3A3210.jpg

01

Jakie są ogólne etapy naszej współpracy?

Bezpłatna telefoniczna rozmowa organizacyjna.

  • Umawiamy się na termin rozmowy. 

  • Wstępnie poznam zakres w jakim potrzebowałabyś mojej pomocy.

  • Mogę podać Tobie szacunkowe koszty np. organizacji przykładowego pomieszczenia w nowym domu, dzień pracy declutteringu i pakowania rzeczy itp. 

02

Spotkanie w obecnym domu + Spotkanie w nowym domu.

  • Pokazujesz mi swoje rzeczy.

  • Pokazujesz mi swoje nowe przestrzenie.

  • Ustalamy zakres w jakim potrzebujesz mojego wsparcia.

  • Ustalimy wstępny termin wykonania usługi oraz budżet na organizery. 

  • Opowiadasz mi swoich marzeniach związanych z nowym domem, wizji korzystania z danych pomieszczeń.

  • Poznaję Twój sposób korzystania z rzeczy.

  • Po spotkaniu podam Tobie cenę za usługę.

  • Etap 2 jest usługą płatną wycenioną indywidualnie w zależności m.in. od lokalizacji obecnego i nowego domu i liczby analizowanych pomieszczeń.

03

Dzieje się magia 

  • W zależności od ustalonego zakresu prac zajmuję się pracami w obecnym lub/i nowym domu.

  • Cieszysz się swoim nowym, pięknie i funkcjonalnie zorganizowanym wnętrzem domu.

  • Przeprowadzka staje się przyjemnym epizodem na Twojej drodze do wymarzonego domu. 

Jak moją pracę oceniają klienci?

6I3A3299.jpg
6I3A3296.jpg
op1.png

Uwolnij swoją głowę od myśli o kartonach i pakowaniu,

niech przeprowadzka i organizacja rzeczy w nowym domu
nie będzie Twoim zmartwieniem.

Zrób swój pierwszy krok do spokojniejszego życia, w którym otaczasz się tylko tym co lubisz i używasz, a w Twoim nowym domu panuje porządek i harmonia. 

Umów się na termin Bezpłatnej rozmowy organizacyjnej

6I3A2779.jpg
1_edited.jpg

Obca osoba, ma oglądać mój bałagan, co ona sobie o mnie pomyśli ...

Ucieszę się, że mogę Tobie pomóc. Pracuję na co dzień
z bałaganem, który jest dla mnie po prostu zadaniem do rozwiązania. Zastanów się, jeśli Twoje włosy są za długie
i mają już odrosty, idziesz do fryzjera, nie wstydzisz się ich,
bo to normalne, że fryzjerka z takimi włosami pracuje. Ja pracuje z bałaganami, nie są one dla mnie zaskoczeniem. 

Czy będę w stanie utrzymać porządek?

Tak! Najważniejszą wartością organizacji jest to, że każda
z rzeczy uzyskuje swoje indywidualne miejsce przechowywania, wystarczy tylko, że będziesz odkładać tą rzecz, tak gdzie masz to wyznaczone. Dodatkowo po zakończonej organizacji, przeszkolę Cię i przygotuję dla Ciebie listę spersonalizowanych porad, których powinnaś się trzymać, aby stan porządku utrzymać.

6I3A3338.jpg
6I3A3607.jpg

Ale to wstyd prosić o pomoc, sama powinnam to ogarniać ...

Jestem innego zdania, jeśli czujemy, że w jakiejś sferze życia przydałaby się nam wsparcie, to dlaczego mamy z niego nie skorzystać. Mamy obecnie tyle pól na których musimy się wykazać, że nie musimy ogarniać wszystkiego, mamy wybór. Może warto zlecić komuś pracę, która wiemy, że nas zmęczy
i którą odkładamy aby móc ten czas wykorzystać na to, co naprawdę chcemy. 

A może jednak, poradzę sobie sama?

Zastanów się ile razy odkładałaś już to zadanie, ile już poświęciłaś czasu i energii na to, aby o tym myśleć i planować. Ile prób już podjęłaś i ile razy rezygnowałaś po pewnym etapie. Ile już wydałaś pieniędzy na różnego rodzaju pojemniki, ale one i tak nic nie zmieniły. Możesz poradzić sobie sama, ale możesz też skorzystać  z pomocy i mieć to już po prostu za sobą i cieszyć się zorganizowanym domem.

6I3A3404.jpg

Jak możesz się ze mną skontaktować:

Telefon:

693 242 255

Instagram:

@lepiejzorganizowane

6I3A2754.jpg

Zapraszam Cię na mój profil na Instagramie 

bottom of page